http://picasion.com/i/1TeHX/

လိုခ်င္ေသာအခ်က္အလက္မ်ားကိုရွာေဖြရန္

ဆရာေမာင္စိန္၀င္း(ပုတီးကုန္)

Ads 468x60px

သားသမီးေတြအားလံုးအတြက္

Featured Posts

Random Posts

Powered by Blogger.

Social Icons

About

English

Blogger Templates

Movie Category 4

ေခါင္းတံုးသံခ်ပ္

သံလ်င္ၿမိဳ႕မွာ ဇနီး၁၊ သမီး၁ျဖင့္ အေျခခ်ေနထိုင္ေသာ ကာတြန္းဆရာ ေအာက္တိုဘာေအာင္ႀကီးသည္ ရန္ကုန္ ၿမိဳ႕၏ သႀကၤန္မ႑ပ္ဗ်ာ ေပၚတက္ၿပီး တစ္ကိုယ္ေတာ္သံခ်ပ္ထိုးမည္။ ဆုေတာ္  ေငြရသမွ်ကို သံဃာေတာ္မ်ား၊သက္ႀကီး  ရြယ္အိုမ်ားကို လွဴဒါန္းမည့္အျပင္ ကေလးငယ္မ်ားကို ထမင္းဟင္းအ၀အလင္ေကၽြး ပစ္မည္။တစ္ကိုယ္ေတာ္သံခ်ပ္သမား ေခါင္းတံုးႀကီးတစ္ေယာက္ထီးေကာက္ ႀကီးႏွင့္လာလိမ့္မည္။

ကၽြန္ေတာ့္ အေဖက ဦးသိန္းလြင္တဲ့။ အေမက ေဒၚအုန္းၾကည္။ မိန္းမက ေဒၚလွရီ  အိမ္မွာသမီေလးတစ္ေယာက္ လည္းရွိပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္က ေလးဆယ့္ငါးႏွစ္မွ အိမ္ေထာင္က်တာ။ ကၽြန္ေတာ္အိမ္ေထာင္က်တုန္းက အေမမသိဘူး။ အေဖေသမွ အေဖ့နာေရး ေၾကာ္ျငာမွာ သားသမီးေတြ နာမည္ထည့္္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ့မွ မိန္းမရွိသြားၿပီဆိုတာ အေမသိတာ။ အခုေတာ့ အေမေသဆံုးတာ ဒီဧၿပီမွာႏွစ္လျပည့္ၿပီေပါ့။

အေမနဲ႔သႀကၤန္၊ သႀကၤန္နဲ႔အေမ ပတ္သက္တာေပါ့။ ကၽြန္ေတာ္တို႔သႀကၤန္ သံခ်ပ္ထိုးေတာ့ အေမကလိုက္ၿပီးထမင္း ေကၽြးခဲ့တာေလ။ ကၽြန္ေတာ့္အိမ္ကအဲဒီ တုန္းက တာေမြအ၀ိုင္းထိပ္မွာ ၁၉၇၇ ကစၿပီး ကၽြန္ေတာ္က သႀကၤန္သံခ်ပ္အဖြဲ႕မွာ ပါ၀င္တာ သႀကၤန္ဆိုရင္ ကၽြန္္ေတာ္ မေနႏိုင္ဘူး။ကခ်င္ ခုန္ခ်င္ေတာ့တာ သႀကၤန္ေရာက္ၿပီဆိုရင္ ကၽြန္ေတာ့္တစ္ ကိုယ္လံုးမွာ သႀကၤန္ပိုးေတြက ရြစိရြစိနဲ႔။

ပထမေတာ့ ေရႊညာသားတို႔လာေခ်ၿပီဆိုတဲ့အဖြဲ႕မွာ ကၽြန္ေတာ္ပါ၀င္တာ ေနာက္ႏွစ္မွာေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ အဖြဲ႕က “အာက်ယ္”ဆိုတဲ့ နာမည္နဲ႔ထြက္တာ ပိုက္ဆံက ဘယ္သူမွ ရွိလွတာမဟုတ္ဘူး။ ဟိုုဟာေပါင္ ဒီဟာေပါင္နဲ႔ သံခ်ပ္ကားထြက္တာ ကားဘိုးမေပးႏုိင္လို႔ သႀကၤန္အၿပီးမွာ ကားဆရာ တိမ္းေနေရွာင္ေနရတာက ရွိေသးတယ္။ လံုး၀အေျခအေနဆိုးတဲ့ႏွစ္မွာ တို႔ႏိုင္ငံတို႔ခ်စ္သူ အဖြဲ႕မွာ ကၽြန္ေတာ္အကူအေနနဲ႔လိုက္တယ္။

အာက်ယ္ကေတာ့ ၀မ္ႏွစ္နားလိုက္ ေနာက္ႏွစ္ ျပန္ထြက္လုိက္ေပါ့ ပို႔စကဒ္ ေတြလည္ေရာင္း၊ ေဆးလိပ္လည္ေရာင္း၊ ဒိုးပတ္၀ိုင္းနဲ႔အိမ္ေတြလိုက္အလွဴခံ အဲလို ပိုက္ဆံစုၿပီး သႀကၤန္သံခ်ပ္ကားထြက္ခဲ့ရတာ အာက်ယ္ ထြက္ခဲ့—-ေငြ တစ္ ေထာင့္ငါးရာက်ပ္ေလာက္နဲ႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔အဖြဲ႕ အာက်ယ္ထြက္လာခဲ့တာ ေငြတစ္ေထာင့္ငါးရာက်ပ္နဲ႔သႀကၤန္သံခ်ပ္ ကားထြက္ခဲ့တယ္ဆိုတာ ဒီေခတ္လူငယ္ေတြက ရယ္ၾကလိမ့္မယ္။ တကယ္ပါဗ်။ သႀကၤန္သံုးရက္လံုး အာက်ယ္ထြက္ခဲ့တာ။

အာက်ယ္မွာဆိုင္းကလည္းညံ့၊ စက္ ကလည္းညံ့၊ကားကလည္း ဖြတ္ခ်က္ ဖြတ္ခ်က္ေပါ့ဗ်ာ။ ကၽြန္ေတာ္တို႔အသင္းက အေဆာင္အေယာင္မရွိေတာ့ စပြန္ဆာမရွိဘူးဗ်။ အဲဒီေခတ္က စပြန္ဆာက ႐ုပ္ရွင္ကုမၸဏီေတြပါ။ ႐ုပ္ရွင္ေၾကာ္ျငာမရဘူးဗ်ာ။ လမ္းေဘးက ေက်ာက္ခဲေလး  မွာေတာ့ မ်က္ႏွာလႊဲ သႀကၤန္တြင္းမွာ အာက်ယ္ေလးမွာေတာ့ မ်က္ႏွာမြဲေပါ့။

အဲဒီေခတ္မွာ အနႏၳစြမ္းအားရွင္အဖြဲ႕က အင္အားႀကီးေသာ စြယ္စံုရတယ္။ ဆုေတြလည္း အကုန္ရတာေပါ့ မဇၩိမ ပဋိပဋာကလည္း ေတာ္ေတာ္ ေကာင္းတယ္ဗ်။ စြယ္စံုဆုရဘို႔က ဘက္စံုေကာင္းမွရတာ အက၊ အလွ၊ သဘာ၀၊ ဟာသ၊သံခ်ပ္ အကုန္ေကာင္းရင္စြယ္  စံုဆုရတယ္ဗ်။ အက ကလည္း မိန္းကေလး ေတြပါ၀င္ရတယ္။ ခုႏွစ္ေထြအက ကဗ်ာ လြတ္အက အကုန္ကျပရတယ္။ ကတတ္ရတယ္။ အဲဒီေခတ္က ေငြတစ္ေသာင္းရွိရင္ စြယ္စံုထြက္လို႔ရတယ္။သံခ်ပ္ကားဟာ ေငြတစ္ေသာင္းရွိရင္ လွပေတာက္ ေျပာင္ေနေတာ့တာပဲ။
ကၽြန္ေတာ္က တစ္ႏွစ္မွာေတာ့  ဆိတ္ပါးစပ္ နတ္မ်က္စိ အဖြဲ႕နဲ႔သႀကၤန္မွာ လုိက္ၿပီး သံခ်ပ္ထိုးတယ္။

အဲဒီအဖြဲ႕မွာ ေပၚဦးထြန္း(မင္းကိုႏိုင္)ပါ၀င္တယ္။ မင္းကိုႏိုင္က အဲဒီတုန္းက သံခ်ပ္တိုင္တာမဟုတ္ဘူး သ႐ုပ္ျပအေနနဲ႔ပါ၀င္တာ။
ကၽြန္ေတာ္က သံခ်ပ္တိုင္တာကို ႀကိဳက္တယ္။ ျမန္မာ့ဆိုရွယ္လစ္လမ္းစဥ္ ပါတီ(မဆလ)အစိုးရကို ေဆာ္ပေလာ္တီး  တဲ့စကားလံုးမ်ဳိးေတာ့ သံုးခြင့္မရၾကဘူးဗ်။ အဲဒီေခတ္က ရန္ကုန္မွာ သေဘၤာသား  ေခတ္စားတဲ့ေခတ္ေပါ့ဗ်ာ။ သေဘၤာသားနဲ႔ပတ္သက္တဲ့အေၾကာင္းရာေတြ သံခ်ပ္ ထိုးတယ္။ ဘတ္စ္ကား၊စာေပ၊႐ုပ္ရွင္၊ သဘင္။ပြဲစားေတြကို သေရာ္တဲ့ သံခ်ပ္ေတြထိုးတယ္ ေရွးေနေတြနဲ႔ပတ္သက္တဲ့ သံခ်ပ္ေတြထိုးတယ္။

ေရွ႕ေန သံခ်ပ္ထိုးမယ္ဆိုရင္ ေရွ႕ေနငါးေယာက္ေပါ့ဗ်ာ။ေမာင့္က်က္သေရ ေခါင္းေပါင္းနဲ႔ တိုက္ပံုအနက္နဲ႔ စတစ္  ေကာ္လာနဲ႔အကႌ်အျဖဴနဲ႔ေပါ့ဗ်ာ။ေရွ႕ေန ႀကီးမ်ားထြက္လာတဲ့ပံုစံေပါ့။ အတိုင္သမားက ““ေရွ႕ေနႀကီးမ်ား ဟုတ္တယ္ မွတ္တယ္””လို႔တိုင္လိုက္တယ္။ အေဖာက္သမားဘက္က ““ဟုတ္ပါတယ္  ဗ်ာ ဟုတ္ပါတယ္””လို႔ဆိုတယ္။

အဲဒီေနာက္ေတာ့ ေရွ႕ေနေလာကအေၾကာင္း အမႈသည္ေတြဆီက ပိုက္ဆံေတြမတရားယူတဲ့ ေရွ႕ေနေတြအေၾကာင္း  ပိုက္ဆံမတရားခြယူၿပီး တရားခံမွာေတာ့  ေထာင္ဒဏ္ ႏွစ္မ်ားစြာက်ခံရတဲ့အေၾကာင္း သံခ်ပ္ထိုးေတာ့တာပဲ သေဘၤာသား  အေၾကာင္းသံခ်ပ္ထိုးမယ္ဆိုရင္ သေဘၤာ  သားယိမ္းထြက္လာတာပဲ။ဆရာ၀န္ေတြ ပိုက္ဆံနင့္ေနေအာင္ယူၿပီး လူနာေသတဲ့  အေၾကာင္း သံခ်ပ္ထိုးတယ္။ ဆရာ၀န္   ၀တ္စံုနဲ႔ဆရာ၀န္ယိမ္းထြက္ရတာပဲ ေရွ႕ေန၊သေဘၤာသား၊ဆရာ၀န္၊႐ုပ္ရွင္၊ သဘင္၊စာေပနဲ႔လိုက္ဖက္တဲ့ ၀တ္စံုေတြ အျပည့္အစံုရွိဘို႔လိုတယ္ဗ်။ ကၽြန္ေတာ္ တို႔ အာက်ယ္ကေတာ့ ပါခ်ီပါခ်က္ဗ်ာ။ ေျခာက္တီးေျခာက္ခ်က္ဗ်ာ။ အာက်ယ္ေလးမွာေတာ့ မ်က္ႏွာလႊဲေပါ့။ေျခာက္  လံုးပတ္ေလးနဲ႔ ပစ္တာေလးနဲ႔ထြက္လာ  ခဲ့ရတာ အလကား ဘီးေပးမယ့္ေျခာက္လံုးပတ္သမား၊ ဂစ္တာသမားကိုေခၚလာခဲ့ရတာ အေဖကေတာ့ ေျပာတယ္။ ““မင္း တို႔က ေငြကုန္သံျပာပါကြာ””တဲ့ ေငြလည္းကုန္မယ္ သံခ်ပ္ထိုးေတာ့ အသံျပာမယ္ေပါ့ တကယ္ေတာ့ အေဖကိုယ္တိုင္ သံခ်ပ္သမားျဖစ္ခဲ့တာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ကိုအားမေပးဘူး အားမေပးဘူးနဲ႔ အေဖကဆိုင္ကယ္နဲ႔လိုက္ၾကည့္ၿပီး ထမင္းေကၽြး   ခဲ့တာလည္းရွိတာပဲ ထမင္းေကၽြးတာ ကၽြန္ေတာ့္မွာ ေရပိုက္လံုးနဲ႔အထိုးခံရလို႔ သႀကၤန္သံခ်ပ္ကားေပၚကလိမ့္က်ၿပီး လက္က်ဳိးတဲ့ႏွစ္လည္းရွိဘူးတယ္ဗ်။

အဲဒီလိုသႀကၤန္သံခ်ပ္ကားေပၚကလိမ့္က်ၿပီး ကၽြန္ေတာ္လက္က်ဳိးသြားေတာ့ အေမက ကၽြန္ေတာ့္ကိုဘယ္ေတာ့မွ သံခ်ပ္မထိုးရဘူးလို႔ ပိတ္ပင္တယ္။ ဒါေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္က သႀကၤန္ဆိုရင္ ကခ်င္ ခုန္ခ်င္ ေအာ္ခ်င္ ဟစ္ခ်င္တဲ့ ေကာင္ပဲဗာ။ ဘယ္ေနႏိုင္မွာလဲဗ်။ ဒဏ္ရာ ဗလပြနဲ႔စုတ္ျပတ္သတ္ေနတဲ့အာက်ယ္  သံခ်ပ္ကားေပၚကို ပိေတာက္ပန္းေတြ တစ္ေပြ႕တစ္ပိုက္နဲ႔ သႀကၤန္တိုင္းတက္  ေရာက္ခဲ့တာပဲ ေအာ္ဟစ္ခဲ့တာပဲ သ႐ုပ္ ေဖာ္၊သ႐ုပ္ျပခဲ့တာပဲ ကၽြန္ေတာ္တို႔ေခတ္ကေတာ့ ပါေဖာမင့္လို႔ မသံုးဘူးဗ်။ သ႐ုပ္ျပတယ္ေပါ့။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ေခတ္  မွာ သီခ်င္းေရးဆရာ ေမာင္ေၾကးမံုက ေတာ့ သံခ်ပ္မွာ ဆရာႀကီးပဲဗ်ာ။သူ႔မွာက အသင္းအဖြဲ႕ေတြ အမ်ားႀကီးပဲ သံခ်ပ္ ပထမဆုဆိုရင္ ေမာင္ေၾကးမံု ပဲ မ႑ပ္  တိုင္းမွာရတာ ““ေလာက သစၥာတရားကို ေထာက္ လူမိုက္ေခါင္းကို ေခါက္ ေဒါက္””  ဆိုတဲ့ နာမည္နဲ႔လည္း ဂီတစာဆို ေမာင္  ေၾကးမံုရဲ႕ သံခ်ပ္ကားႀကီး ထြက္ခဲ့ဘူး တယ္ဗ်။

“ယဥ္ေက်းေမာင္”က ၾကည့္ျမင္တိုင္က “အနႏၱစြမ္းအားရွင္”က လမ္းမေတာ္က ထြက္တာ။ “သႀကၤန္ မင္းသားႀကီး” တို႔ “ကၽြႏ္ုပ္တို႔သည္”တို႔ဟာလည္း ေခတ္  အဆက္ဆက္ နာမည္ႀကီးခဲ့တဲ့သံခ်ပ္အဖြဲ႕ေတြပါ။ စစ္အစိုးရလက္ထက္မွာ အစိုးရက သႀကၤန္ဆိုရင္ သံခ်ပ္မထိုးရ သံခ်ပ္ကားမထြက္ရလို႔ ပိတ္ပင္ခဲ့ေတာ့ သံခ်ပ္ေခတ္ဟာ ႏွစ္မ်ားစြာ တိမ္ျမဳပ္ေပ်ာက္ကြယ္ရပါတယ္။ လြတ္လပ္စြာ ေျပာဆိုခြင့္ လြတ္လပ္စြာဖန္တီးခြင့္ လြတ္လပ္စြာသ႐ုပ္ျပခြင့္ေတြကို စစ္အစိုးရက လံုး၀  ပိတ္ပင္ပစ္လိုက္တာ ႏွစ္မ်ားစြာေပါ့ဗ်ာ။

မ႑ပ္ေရွ႕မွာ သံခ်ပ္ကားႀကီးထိုး  ဆိုက္ၿပီး တစ္နာရီ တစ္နာရီခြဲ သံခ်ပ္ထိုး  ခြင့္ရတာ ေခတ္ႀကီးကို လွစ္ဟျပရတာ အရမ္းအရသာရွိတာပဲဗ်ာ။ ကဗ်ာဆရာ “ေဒါင္းႏြယ္ေဆြ”ဟာ သံခ်ပ္လည္းလုပ္တယ္။ မ႑ပ္လည္း ထိုင္တယ္ဗ်။ရန္ကုန္မွာ ရန္ကင္းဆယ့္ႏွစ္လံုးတန္းမ႑ပ္ဟာ  နာမည္ႀကီးေပါ့။အဲဒီ မ႑ပ္မွာ ဆရာ ”ေဒါင္”ထိုင္တယ္။ မင္းသားႀကီးဦး၀င္းျမင့္ထိုင္တယ္၊ ဗဟန္းလင့္စ္လမ္းကေက်ာင္းနဲ႔မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ကြက္လပ္ႀကီးမွာ သႀကၤန္မ႑ပ္ႀကီးကဟာ ဟီးထလို႔ အရမ္းခမ္းနားတာပဲ အဲဒီဗဟန္းမ႑ပ္မွာ ႐ုပ္ရွင္မင္းသမီး ဖ်ာပံုမယ္ တင္တင္ေအးထုိင္တယ္။ ၄၆လမ္း(ဗိုလ္ခ်ဳပ္လမ္းေပၚမွာ) ႏွစ္က်ိပ္ရွစ္ဆူနဲ႔ သႀကၤန္မ႑ပ္တြဲတြဲလုပ္တာ အဲဒီမွာ ျပဇာတ္ဒါ႐ိုက္တာႀကီး ဒဂံုဆရာလြန္းထိုင္တယ္။

ထူးဆန္းတာေတြ ေျပာခ်င္ေသးတယ္။ “ဗုဒၶကယ္ပါ့ဘုရား”ဆိုတဲ့ သံခ်ပ္အဖြဲ႕က တာေမြကထြက္တာ။ တာေမြ အ၀ိုင္းႀကီးနားက မူစလင္ေတြပါ၀င္တဲ့ သံခ်ပ္ကားႀကီးဗ်။ သူတို႔ဟာ ဗုဒၡသရဏံ ဂစၦာမိကို စဆိုၿပီး လက္အုပ္ခ်ီၿပီးထြက္  လာၾကတာဗ်။ ဗုဒၶကယ္ပါ့ဘုရားလည္း  နာမည္ႀကီးသံခ်ပ္အဖြဲ႕ျဖစ္ပါတယ္။ “ေရွ႕  ျဖစ္ေနာက္ျဖစ္”ဆိုတဲ့ အဖြဲ႕ကေတာ့ အဲဒီ တစ္သင္းလံုးတစ္ဖြဲ႕လံုးဟာ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕  က ခါးပိုက္ႏိႈက္ေတြ အကုန္ပါ၀င္တယ္ဗ်။ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ရဲ႕ခါးပိုက္ႏိႈက္ေတြလည္း  သႀကၤန္မွာသံခ်ပ္တက္ထိုးတာပဲေပါ့ဗ်ာ။

“စင္ေတာ္ေပၚက မင္းသားေခ်ာျဖစ္သမွ်ျပႆနာ အကုန္ေျပာ”ဆိုတဲ့ သံခ်ပ္အဖြဲ႕ကေတာ့ တာေမြသခ်ႋဳင္းထဲက စႏၵလေတြနဲ႔ဖြဲ႕စည္းထားတာ “ၾကက္မ တြန္၍ မိုးလင္းသည္” သံခ်ပ္အဖြဲ႕ကေတာ့ တာေမြရဲစခန္းက ရဲေတြပါ၀င္တယ္။ ေရွ႕ေနေတြ၊ ယာဥ္ထိန္းရဲေတြ၊ ေက်ာင္းဆရာေတြပါ၀င္တယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ “အာက်ယ္”အဖြဲ႕ကေတာ့ တစ္ဖြဲ႕လံုးဟာ ကၽြန္ေတာ္အပါအ၀င္ ဆံပင္ရွည္ဘုတ္သိုက္နဲ႔ တာေမြ လမ္းသရဲေတြခ်ည္းပဲဗ်။ ကဗ်ာဆရာကို “ေအာင္ခ်ိမ့္”တို႔ ကာတြန္းလံုးႀကီးတင္တို႔  ပါ၀င္တဲ့ သံခ်ပ္အဖြဲ႕က “ဘာမွန္းလဲ မသိ”တဲ့။ သံခ်ပ္အဖြဲ႕ေတြထဲမွာ ႏုိင္ငံေရးခံယူခ်က္နဲ႔ ေခတ္ကိုေ၀ဖန္တဲ့ သံခ်ပ္သမားေတြ အမ်ားႀကီးပါ၀င္ခဲ့ပါတယ္။ စင္ေပၚ  ကေန စစ္ဖိနပ္နဲ႔ကန္ခ်ခံခဲ့ရတဲ့ ေသြးသံ  ရဲရဲ သံခ်ပ္သမားေတြ ဒဏ္ရာ အလူးအလဲ  ရရွိခဲ့ဘူးပါတယ္။ ေနာက္ၿပီးေတာ့ စီးပြားေရးဆန္တဲ့ ဆုေငြရေရးအဓိကနဲ႔မ႑ပ္လူႀကီးကိုိ ေဖာ္လံဖားတဲ့ ေပၚလစီသံခ်ပ္  အဖြဲ႕ေတြလည္း ေပၚေပါက္ခဲ့ဘူးပါတယ္။

ဒီႏွစ္ေတာ့ ေမတၱာတို႔၊ ေဗလု၀တို႔ လည္းထြက္မယ္။ ဧရာ၊ ေက်ာ္ထူးတို႔လည္းထြက္မယ္။ ၈၈ေက်ာင္းသားမ်ဳိးဆက္လည္း ထြက္မယ္ ဂႏၳ၀င္ေမာင္၀ိုင္းရဲ႕သား ဒီဥကၠာလည္း ေမာင္ေမာင္ဆိုေလ ထီး႐ိုးရွည္နဲ႔ထြက္မယ္။ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ ေတာင္ရွည္ ပုဆိုးခါးေတာင္းက်ဳိက္ၿပီး လြယ္အိတ္ တစ္လံုး၊ ေခါင္းတံုးေျပာင္ေျပာင္၊ ထီးေကာက္ ႀကီးတစ္လက္နဲ႔ ရန္ကုန္တစ္ၿမိဳ႕လံုး ေျခလ်င္ကုန္းေၾကာင္းေလွ်ာက္မယ္။ ကိုယ့္ကိုလက္သင့္ခံတဲ့ မ႑ပ္ေတြေပၚတက္ၿပီး တစ္ကိုယ္ေတာ္သံခ်ပ္ထိုးမယ္။ အေမ ေနထိုင္ခဲ့ဘူးတဲ့ တာေမြမ႑ပ္မွာ တက္ၿပီးသံခ်ပ္ထိုးမယ္ တစ္ကိုယ္ေတာ္ သံခ်ပ္ထိုးမွာပါ။ မႏွစ္ကစၿပီး တစ္ကိုယ္ေတာ္ သံခ်ပ္တက္ထိုးတာပါ။ ေလ ေလ ေလလား ေမာင္႐ိုး၊ မိုး မိုး မိုးလား ေမာင္႐ို႕ လနဲ႔မိုးနဲ႔ႏွစ္ပါးၿမိဳင္သိၾကားကိုယ္တိုင္ မမယ့္ေခါင္းတံုး သံခ်ပ္အစ မိုးေလက သံခ်ပ္အစ မိုးေလက တစ္ေယာက္တည္းလည္း ဘာျဖစ္လဲ သံခ်ပ္ထိုးလို႔ ရတာပဲ။တစ္ေယာက္တည္းလည္း ဘာျဖစ္လဲ သံခ်ပ္ထိုးလို႔ရတာပဲ။
ေမာင္ကိုကို(အမရပူ)
The Voice Weekly

မွတ္ခ်က္ေရးသားလုိတဲ့ စာဖတ္ပရိတ္မ်ား ေတာင္းဆုိခ်က္အရ ဖြင့္ေပးလုိက္ပါျပီ။ မွတ္ခ်က္မ်ား ေရးသားႏုိင္ပါျပီ။

ေနာက္ဆုံးရ သတင္း အပုဒ္ (၅၀)

 

Sponsors

Most Reading

အသစ္တင္သမွ် အခ်ိန္နဲ ့တေျပးညီဖတ္ရႈရန္ Like ႏွိပ္ေပးပါ

အဂၤလိပ္သတင္းမ်ား

သတင္းစာႏွင့္ ဂ်ာနယ္မ်ား

Sidebar One

မဂၤလာပါ
The Burma Post သည္ လက္လွမ္းမွီသမွ် ရရွိ၊ ေပးပို႔လာေသာ သတင္းမွန္၊ သတင္းဦး၊ သတင္းထူးႏွင့္ အျခားေသာဗဟုသုတျဖစ္ ဖြယ္ ေကာင္းႏိုႏို ရာရာမ်ား၊ က်န္းမာေရး၊ ပညာေရး၊ လူမႈေရး၊ စီးပြါးေရ၊ ဘာသာေရး၊ ယာဥ္ေက်းမႈ စသည္တို႔အျပင္ ရုပ္ရွင္၊ ဂီတ၊ ဟာသႏွင့္ ထူးဆန္းအံၾသဖြယ္ရာမ်ားကို
မ်ားစြာေသာျပည္သူမ်ား တေနရာတည္း၊ တထိုင္တည္းႏွင့္ ေလ့လာ၊ ၾကည့္ရႈ၊ ခံစားေစရန္ စုစည္းၿပီး ၀န္ေဆာင္မႈေပးျခင္းသာျဖစ္ပါသည္။

သတင္း၊ ေဆာင္းပါမ်ားကိုလည္း ေပးပို႔ႏိုင္ပါသည္။
ဆက္သြယ္ရန္>>> theburmapost@gmail.com