ရန္ကုန္၊ ေမ ၂။
ဒဂံုဆိပ္ကမ္းသို႔ အၿပီးသတ္ေ႐ႊ႕ေျပာင္းသြားေသာ အလံုသေဘာၤက်င္းသစ္တြင္ ေမလဒုတိယပတ္ခန္႔မွ စတင္၍သေဘာၤတည္ေဆာက္ျပင္ ဆင္မႈမ်ားကို (၂၆) စင္း တၿပိဳင္တည္း ျပဳလုပ္သြားႏိုင္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း ဒုတိယအင္ဂ်င္နီယာမွဴးႀကီး ဦးျမတ္သူ၏ ေျပာၾကားခ်က္အရ သိရသည္။
“ဒီသေဘၤာက်င္းသစ္မွာက တၿပိဳင္တည္း လြန္းတင္ျပင္တင္ႏိုင္မႈ ၁၀စင္းေလာက္ မ်ားလာတယ္ဆိုေပမယ့္
အသစ္မ်ားမ်ား သိပ္မလက္ခံႏိုင္ ေသးဘူး။ အေဟာင္းေတြ ျပင္တာ မ်ားဦးမယ္။ ဒီသေဘာၤက်င္း အဝင္အထြက္မိန္းလမ္းမႀကီး (၂) လမ္းက ဒီလကုန္ေလာက္မွ ၿပီးမွာပါ။ ၿပီး ေတာ့ ႐ံုးသံုး၊ အိမ္သံုး မီးေတြ
ရထားတယ္ဆိုေပမယ့္ အလုပ္႐ံုသံုးမီး မရေသးတ့ဲအတြက္ သေဘာၤ တည္ေဆာက္မႈေတြကို ဧၿပီလမွာ စတင္ႏိုင္ မယ္လို႔ေမွ်ာ္မွန္းထား ေပမယ့္ အခုေတာ့ ေမလမွပဲ စတင္ႏိုင္ေတာ့ပါမယ္” ဟု ဦးျမတ္သူက ျမန္မာ့ေခတ္သို႔ေျပာၾကားသည္။
ပို႔ေဆာင္ေရးဝန္ႀကီးဌာနလက္ေအာက္ အလံုၿမိဳ႕နယ္အတြင္းရွိ အလံုသေဘာၤက်င္းေဟာင္းအား
ျမန္မာ့စက္မႈဆိပ္ကမ္း ဥကၠ႒ ဦးကိုကိုထူးမွ ၂၀၁၂ခုႏွစ္အတြင္းမွ စတင္၍ ကြန္တိန္နာလြင္ျပင္ႏွင့္
အထပ္ျမင့္ဟိုတယ္လုပ္ငန္းမ်ား လုပ္ကိုင္ႏိုင္ရန္အတြက္ ႏွစ္ရွည္ငွားရမ္းခြင့္ ရရွိခ့ဲၿပီး ၂၀၁၃ခုႏွစ္
ဧၿပီလေနာက္ဆံုးထား၍ သေဘာၤတည္ေဆာက္မႈ လုပ္ငန္းမ်ားအား ဒဂံုဆိပ္ကမ္းၿမိဳ႕နယ္အတြင္းသို႔
ေရြ႕ေျပာင္းေပးရန္ ေတာင္း ဆိုခ့ဲေၾကာင္း သိရသည္။
လုပ္ငန္း၏ အေရးေပၚလိုအပ္ခ်က္မ်ားေၾကာင့္ အလ်င္စလို ေရႊ႕ေျပာင္းေပးရျခင္းအေပၚ ဦးကိုကိုထူးမွ
အလံုသေဘာၤက်င္း လုပ္ငန္းမ်ား အတြက္ နစ္နာေၾကး က်ပ္သိန္း တစ္ေထာင့္ငါးရာ
ေလွ်ာ္ေၾကးေပးခ့ဲေၾကာင္း သိရသည္။
“အခု အေရးေပၚ ျပင္ဆင္တာေလာက္ေတာ့ ရေနၿပီ။ ဒီမွာ ျပင္ဆင္ဖို႔ ေျပာထားတ့ဲ သေဘာၤ
ေလးစီးေလာက္ေတာ့ ရွိေနၿပီ။ က်င္းေဟာင္းက တည္ေဆာက္လက္စ သေဘာၤေတြကိုေတာ့ ေဒါပံုသေဘၤာက်င္းမွာပဲျပဳလုပ္ေနတယ္” ဟု ၎က ဆက္လက္ေျပာၾကားသည္။
အဆိုပါ ဒဂံုဆိပ္ကမ္းၿမိဳ႕နယ္အတြင္းရွိ အလံုသေဘာၤက်င္းသစ္တြင္ တန္ခ်ိန္သံုးေထာင္ရွိ သေဘာၤမ်ားအား
အျမင့္ဆံုးတည္ေဆာက္ႏိုင္ၿပီး ဆီတင္သေဘာၤမ်ားႏွင့္ ဌာနပိုင္သေဘာၤမ်ား တည္ေဆာက္ရန္ အစီအစဥ္ရွိေၾကာင္းသိရသည္။
ခြန္းဆင့္ဆင့္ေမာင္
ျမန္မာ့ေခတ္
အလုံသေဘၤာက်င္းသစ္တြင္ (၂၆)စင္း တၿပိဳင္နက္ လြန္းတင္ျပင္ဆင္ႏိုင္မည္
Labels:
ျပည္တြင္းသတင္း