http://picasion.com/i/1TeHX/

လိုခ်င္ေသာအခ်က္အလက္မ်ားကိုရွာေဖြရန္

ဆရာေမာင္စိန္၀င္း(ပုတီးကုန္)

Ads 468x60px

သားသမီးေတြအားလံုးအတြက္

Featured Posts

Random Posts

Powered by Blogger.

Social Icons

About

English

Blogger Templates

Movie Category 4

သီလဝါ အထူး စီးပြားေရးဇုန္နည္းတူ နစ္နာေၾကးရလိုေၾကာင္း သီလဝါဆိပ္ကမ္း နယ္ေျမ ေဒသခံမ်ား ေတာင္းဆို

ရန္ကုန္၊ ဇူလိုင္ ၃
သီလဝါ အထူး စီးပြားေရးဇုန္အတြင္းရွိ ဖယ္ရွားေပးရမည့္ ေဒသခံမ်ားနည္းတူ ျပန္လည္ ေနရာခ်ထားေရး၊ လူမႈဘဝ ထိခိုက္ နစ္နာမႈအတြက္ ေလ်ာ္ေၾကးေငြႏွင့္ အလုပ္အကိုင္ ရရွိေရးတို႔ ေဆာင္႐ြက္ေပးရန္ သီလဝါဆိပ္ကမ္း တည္ေဆာက္ေရး နယ္ေျမ အတြင္းရွိ ေဒသခံမ်ားက ေတာင္းဆိုၾကသည္။

ငါးဖမ္းလုပ္ငန္းကို အဓိက လုပ္ကိုင္ေသာ ယင္းေဒသခံမ်ားသည္ သီလဝါ ဆိပ္ကမ္း တည္ေဆာက္ႏုိင္ရန္ ေျပာင္းေရႊ႕ေပးႏိုင္ေသာ္လည္း ကုန္းတြင္းပိုင္းတြင္ ျပန္လည္ ေနရာခ်ထားေပးပါက ငါးဖမ္းလုပ္ငန္း ဆက္လက္ လုပ္ကိုင္ရန္ မျဖစ္ႏိုင္ေၾကာင္း ေဘးေပါက္႐ြာ ကိုယ္စားလွယ္ ဦးေအးထြန္းက ဆိုသည္။

“ေျပာင္းေပးရမယ္ဆိုရင္ ေရလုပ္သားေတြ ကမ္းနဲ႔ေဝးၿပီး ကုန္းေပၚေရာက္မယ္။ အလုပ္လက္မဲ့ ျဖစ္မယ္။ ဒါေၾကာင့္ အသက္ေမြး ဝမ္းေက်ာင္းႏိုင္ဖို႔အတြက္ ျပန္လည္ ထူေထာင္ေပးေစလိုပါတယ္” ဟု ၎က ေတာင္းဆိုသည္။

သီလဝါဆိပ္ကမ္း တည္ေဆာက္ေရးအတြက္ ယင္းနယ္ေျမအတြင္းရွိ ေဒသခံမ်ားကို ၁၉၉၅ ခုႏွစ္က ေလ်ာ္ေၾကးေငြ ေပးၿပီးျဖစ္ေၾကာင္း၊ ထို႔အျပင္ ဆိပ္ကမ္း တည္ေဆာက္ေရးႏွင့္ သီလဝါ အထူး စီးပြားေရးဇုန္ သည္ သေဘာ သဘာဝခ်င္း မတူသည္ကို ေဒသခံမ်ား နားလည္ရန္ လိုေၾကာင္း ျမန္မာ့ ဆိပ္ကမ္း အာဏာပိုင္ အေထြေထြ မန္ေနဂ်ာ ဦးေက်ာ္ျမင့္က ရွင္းျပသည္။

“သီလဝါဇုန္လို ေလ်ာ္ေၾကးေတာင္းလို႔ေတာ့ မျဖစ္ပါဘူး။ ေတာင္းဆို ထားတာေတြကို အထက္ကို တင္ျပၿပီး ေနာက္တစ္ပတ္မွာ ထပ္ေတြ႕ ပါမယ္။အလုပ္အကိုင္ ရရွိေရးကိုလည္း ညႇိႏိႈင္း ေဆာင္႐ြက္ေပးပါမယ္” ဟု ဦးေက်ာ္ျမင့္က ဆိုသည္။

ဆိပ္ကမ္း တည္ေဆာက္ေရးအတြက္ ဖယ္ရွားေပးရမည္ဆိုပါက ဖယ္ရွားေပးႏိုင္ေသာ္လည္း ေနစရာ ေျမတစ္ကြက္ျဖင့္ မလုံေလာက္ဘဲ ေနထိုင္ရန္ အိမ္ေဆာက္ စရိတ္၊ ေျပာင္းေရႊ႕ စရိတ္ႏွင့္ ဖယ္ေပး လိုက္ရေသာ ေျမေနရာအတြက္ ေဒသ ေပါက္ေစ်းအတိုင္း ေလ်ာ္ေၾကး ေပးေစလိုေၾကာင္း ေဘးေပါက္႐ြာမွ ဦးတင္အုန္းက ဆိုသည္။

သီလဝါဆိပ္ကမ္း တည္ေဆာက္မည့္ ေျမကြက္အမွတ္ ၂၂ မွ ၂၆ အတြင္းတြင္ လူေနထိုင္မႈမရွိဘဲ စင္ကာပူကုမၸဏီ Wilmar က ေကာက္ပဲသီးႏွံ ကုန္တင္ကုန္ခ် တံတား တည္ေဆာက္ေနေသာ ေျမကြက္ အမွတ္ ၂၀ တြင္သာ လူေနထိုင္ျခင္းျဖစ္ၿပီး ယင္းေဒသခံမ်ား၏ ကန္႔ကြက္မႈေၾကာင့္ လုပ္ငန္း ဆက္လက္ ေဆာင္႐ြက္ရန္ ေႏွာင့္ေႏွးလ်က္ရွိေၾကာင္း ျမန္မာ့ ဆိပ္ကမ္း အာဏာပိုင္ ၿမဳိ႕ျပ အင္ဂ်င္နီယာခ်ဳပ္ ဦးျမသန္းက ေျပာၾကားသည္။

ဂ်ပန္ႏိုင္ငံ၏ ေခ်းေငြ ယန္းဘီလီယံ ၂၀ ႏွင့္ ျမန္မာ့ဆိပ္ကမ္း အာဏာပိုင္က တာဝန္ယူ တည္ေဆာက္မည့္ သီလဝါ ဆိပ္ကမ္းသည္ ေျမကြက္အမွတ္ ၂၂ မွ ၂၆ အထိျဖစ္ၿပီး အကြက္ တစ္ကြက္သည္ ၃၇ ဧက (အက်ယ္ ၂၀၀ မီတာ၊ အရွည္ ၇၅၀ မီတာ) က်ယ္ဝန္းၿပီး တည္ေဆာက္ေရး ပထမအဆင့္ကို အမွတ္ ၂၅ ႏွင့္ ၂၆ တို႔တြင္ ၂၀၁၅ ခုႏွစ္အမီ တည္ေဆာက္သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း အထက္ပါ ပုဂၢဳိလ္က ဆက္လက္ ေျပာၾကားသည္။

သီလဝါဆိပ္ကမ္းကို ေျမကြက္ ၃၇ ကြက္ အကြက္ခ်ထားကာ ပုဂၢလိက စက္သုံးဆီဆိုင္မ်ားက BOT စနစ္ျဖင့္ စက္သုံးဆီ တံတားမ်ား တည္ေဆာက္လ်က္ရွိၿပီး ေကာက္ပဲ သီးႏွံႏွင့္ အေထြေထြ ကုန္တင္ ကုန္ခ် တံတားမ်ားကိုလည္း ျပည္တြင္း၊ ျပည္ပ ကုမၸဏီမ်ားက BOT စနစ္ျဖင့္ တည္ေဆာက္လ်က္ ရွိသည္။
The Voice Weekly

မွတ္ခ်က္ေရးသားလုိတဲ့ စာဖတ္ပရိတ္မ်ား ေတာင္းဆုိခ်က္အရ ဖြင့္ေပးလုိက္ပါျပီ။ မွတ္ခ်က္မ်ား ေရးသားႏုိင္ပါျပီ။

ေနာက္ဆုံးရ သတင္း အပုဒ္ (၅၀)

 

Sponsors

Most Reading

အသစ္တင္သမွ် အခ်ိန္နဲ ့တေျပးညီဖတ္ရႈရန္ Like ႏွိပ္ေပးပါ

အဂၤလိပ္သတင္းမ်ား

သတင္းစာႏွင့္ ဂ်ာနယ္မ်ား

Sidebar One

မဂၤလာပါ
The Burma Post သည္ လက္လွမ္းမွီသမွ် ရရွိ၊ ေပးပို႔လာေသာ သတင္းမွန္၊ သတင္းဦး၊ သတင္းထူးႏွင့္ အျခားေသာဗဟုသုတျဖစ္ ဖြယ္ ေကာင္းႏိုႏို ရာရာမ်ား၊ က်န္းမာေရး၊ ပညာေရး၊ လူမႈေရး၊ စီးပြါးေရ၊ ဘာသာေရး၊ ယာဥ္ေက်းမႈ စသည္တို႔အျပင္ ရုပ္ရွင္၊ ဂီတ၊ ဟာသႏွင့္ ထူးဆန္းအံၾသဖြယ္ရာမ်ားကို
မ်ားစြာေသာျပည္သူမ်ား တေနရာတည္း၊ တထိုင္တည္းႏွင့္ ေလ့လာ၊ ၾကည့္ရႈ၊ ခံစားေစရန္ စုစည္းၿပီး ၀န္ေဆာင္မႈေပးျခင္းသာျဖစ္ပါသည္။

သတင္း၊ ေဆာင္းပါမ်ားကိုလည္း ေပးပို႔ႏိုင္ပါသည္။
ဆက္သြယ္ရန္>>> theburmapost@gmail.com