http://picasion.com/i/1TeHX/

လိုခ်င္ေသာအခ်က္အလက္မ်ားကိုရွာေဖြရန္

ဆရာေမာင္စိန္၀င္း(ပုတီးကုန္)

Ads 468x60px

သားသမီးေတြအားလံုးအတြက္

Featured Posts

Random Posts

Powered by Blogger.

Social Icons

About

English

Blogger Templates

Movie Category 4

က်မ္းစာအုပ္ ၃ အုပ္ျဖင့္ ၂ ႀကိမ္ က်မ္းက်ိန္မည့္ အုိဘားမား

obama
(ပထမအႀကိမ္ သမၼတသက္တမ္းအတြက္ ၂၀၀၉ ခုႏွစ္က အုိဘားမား က်မ္းသစၥာက်ိန္ဆုိခဲ့စဥ္)
(၂၀၀၉ ခုႏွစ္က က်မ္းသစၥာက်ိန္ဆုိသည့္ အခမ္းအနားတြင္ ေတြ႕ရသည့္ အုိဘားမားမိသားစု)
အေမရိကန္သမၼတ ဒုတိယသက္တမ္းအတြက္ က်မ္းသစၥာက်ိန္ဆုိရာတြင္ အုိဘားမားသည္ က်မ္းစာအုပ္ ၃ အုပ္ကုိ ကုိင္တြယ္၍ ၂ ႀကိမ္တုိင္ က်မ္းသစၥာက်ိန္ဆုိမည္ ျဖစ္သည္။ သမၼတအျဖစ္ ဒုတိယသက္တမ္းအတြက္ အုိဘားမား၏ က်မ္းသစၥာက်ိန္ဆုိမႈကုိ လာမည့္ တနဂၤေႏြေန႕ (ဇန္နဝါရီ ၂၀ ရက္) အိမ္ျဖဴေတာ္ အျပာေရာင္အခန္း၌ အက်ဥ္းခ်ဳံး ျပဳလုပ္မည္ျဖစ္ၿပီး တနလၤာေန႕ (ဇန္နဝါရီ ၂၁ ရက္) တြင္ ျပည္သူလူထုေ႐ွ႕ေမွာက္တြင္ အခမ္းအနားျဖင့္ ေနာက္တစ္ႀကိမ္ က်မ္းသစၥာက်ိန္ဆုိမႈ ထပ္မံျပဳလုပ္မည္ ျဖစ္သည္။

အေမရိကန္၏ ဖြဲ႕စည္းပုံ အေျခခံဥပေဒတြင္ သမၼတအျဖစ္ ေ႐ြးေကာက္ခံရပါက ဇန္နဝါရီ ၂၀ ရက္တြင္ က်မ္းသစၥာက်ိန္ဆုိ၍ တာဝန္ စတင္ထမ္းေဆာင္ရမည္ဟု သတ္မွတ္ထားသည္။ သုိ႕ေသာ္ ယခုႏွစ္ ဇန္နဝါရီ ၂၀ ရက္မွာ အမ်ားျပည္သူ အားလပ္ရက္ တနဂၤေႏြေန႕ျဖစ္ေနသျဖင့္ အုိဘားမားအေနျဖင့္ ထိုေန႕တြင္ အိမ္ျဖဴေတာ္၌သာ သမၼတအျဖစ္ က်မ္းသစၥာက်ိန္ဆုိျခင္းျဖစ္ၿပီး တနလၤာေန႕က်မွသာ ျပည္သူလူထုေ႐ွ႕ေမွာက္တြင္ က်မ္းသစၥာက်ိန္ဆုိမႈကုိ အခမ္းအနားျဖင့္ ျပဳလုပ္မည္ျဖစ္သည္။

အုိဘားမားသည္ အိမ္ျဖဴေတာ္တြင္ ျပဳလုပ္မည့္ က်မ္းသစၥာက်ိန္ဆုိမႈတြင္ ၎၏ဇနီး မစ္ခ်ယ္လ္မိသားစု၏ က်မ္းစာအုပ္ကုိ ကုိင္တြယ္က်ိန္ဆုိမည္ ျဖစ္သည္။ တနလၤာေန႕တြင္ ထပ္မံျပဳလုုပ္မည့္ က်မ္းသစၥာက်ိန္ဆုိမႈ အခမ္းအနားတြင္ အုိဘားမားက အေမရိကန္၏ သမုိင္းဝင္ က်မ္းစာအုပ္ႏွစ္အုပ္ကုိ ကုိင္တြယ္၍ က်မ္းက်ိန္ဆုိသြားမည္ ျဖစ္သည္။ သမုိင္းဝင္ က်မ္းစာအုပ္ႏွစ္အုပ္မွာ အေမရိကန္၏ ၆ ေယာက္ေျမာက္ သမၼတျဖစ္သူ ေအဗရာဟင္မ္ လင္ကြန္း၏ က်မ္းစာအုပ္ႏွင့္ ၁၉၆၄ ခုႏွစ္ ၿငိမ္းခ်မ္းေရး ႏုိဘယ္ဆု႐ွင္ လူ႕အခြင့္အေရးလႈပ္႐ွားမႈေခါင္းေဆာင္ အေမရိကန္လူမည္းတစ္ဦးျဖစ္သည့္ မာတင္လူသာကင္း၏ က်မ္းစာအုပ္တုိ႕ျဖစ္ေၾကာင္း သိ႐ွိရသည္။
Planet News
Source: ABCNews

မွတ္ခ်က္ေရးသားလုိတဲ့ စာဖတ္ပရိတ္မ်ား ေတာင္းဆုိခ်က္အရ ဖြင့္ေပးလုိက္ပါျပီ။ မွတ္ခ်က္မ်ား ေရးသားႏုိင္ပါျပီ။

ေနာက္ဆုံးရ သတင္း အပုဒ္ (၅၀)

 

Sponsors

Most Reading

အသစ္တင္သမွ် အခ်ိန္နဲ ့တေျပးညီဖတ္ရႈရန္ Like ႏွိပ္ေပးပါ

အဂၤလိပ္သတင္းမ်ား

သတင္းစာႏွင့္ ဂ်ာနယ္မ်ား

Sidebar One

မဂၤလာပါ
The Burma Post သည္ လက္လွမ္းမွီသမွ် ရရွိ၊ ေပးပို႔လာေသာ သတင္းမွန္၊ သတင္းဦး၊ သတင္းထူးႏွင့္ အျခားေသာဗဟုသုတျဖစ္ ဖြယ္ ေကာင္းႏိုႏို ရာရာမ်ား၊ က်န္းမာေရး၊ ပညာေရး၊ လူမႈေရး၊ စီးပြါးေရ၊ ဘာသာေရး၊ ယာဥ္ေက်းမႈ စသည္တို႔အျပင္ ရုပ္ရွင္၊ ဂီတ၊ ဟာသႏွင့္ ထူးဆန္းအံၾသဖြယ္ရာမ်ားကို
မ်ားစြာေသာျပည္သူမ်ား တေနရာတည္း၊ တထိုင္တည္းႏွင့္ ေလ့လာ၊ ၾကည့္ရႈ၊ ခံစားေစရန္ စုစည္းၿပီး ၀န္ေဆာင္မႈေပးျခင္းသာျဖစ္ပါသည္။

သတင္း၊ ေဆာင္းပါမ်ားကိုလည္း ေပးပို႔ႏိုင္ပါသည္။
ဆက္သြယ္ရန္>>> theburmapost@gmail.com